REGULAMIN PROGRAMU PUNKTOWEGO SPRZEDAŻY
PREMIOWEJ
I. DEFINICJE
Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:
1.
Grupa PSN sp. z o.o.
- przedsiębiorcę działającego pod firmą "Grupa Polskie Składy Nawozowe"
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Warszawie (kod:
01-248 ), przy ul. Jana Kazimierza 16, zwanego w dalszej części
regulaminu
Organizatorem
,
2.
Uczestnik programu
- to podmiot, który na warunkach i w trybie przewidzianym niniejszym
regulaminem, przystąpił do programu punktowego i otrzymał Kartę Stałego
Klienta,
3.
Partner programu
- to przedsiębiorca, który współpracuje z Grupą PSN sp. z o.o. w ramach
realizacji programu punktowego, na podstawie odrębnych umów. W
szczególności oferuje Uczestnikom programu towary i usługi w ramach
programu oraz uczestniczy w programie punktowym, w sposób wynikający z
niniejszego regulaminu.
4.
Placówka partnera
- to placówka Partnera programu, który współpracuje z Grupą PSN sp. z
o.o., w realizacji programu punktowego, oznakowana logo Grupy PSN sp. z
o.o. i posiadająca Certyfikat Organizatora. których aktualna lista
będzie zamieszczona na Oficjalnej stronie internetowej, a także w
Katalogu programu.
5.
Oficjalna strona internetowa programu
- witryna internetowa pod adresem www.grupapsn.pl, na której umieszczane
będą aktualne informacje dotyczące organizacji i realizacji programu
punktowego, Katalog programu, lista Partnerów programu i Placówek
programu, formularze oraz informacje, o wszelkich zmianach dotyczących
realizacji programu punktowego.
6.
Karta Stałego Klienta
- jest to imienna karta wydawana Uczestnikowi programu, służąca do jego
identyfikacji podczas transakcji. Za transakcje, przeprowadzane z
użyciem Karty Stałego Klienta, Uczestnikowi będą przyznawane punkty.
7.
Konto Punktowe Uczestnika
- jest to zapis informatyczny, dokonany w systemie informatycznym
Organizatora, na którym gromadzone są punkty, zdobyte przez Uczestnika,
na zasadach i w trybie określonym niniejszym regulaminem. Konto Punktowe
Uczestnika może być związane tylko z jedną Kartą Stałego Klienta, wydaną
Uczestnikowi programu.
8.
Punkty
- jednostki rozliczeniowe przyznawane w ramach Programu jego
Uczestnikom, w zamian za zakup towarów sprzedawanych przez Partnerów
programu w Placówkach partnera, na zasadach i trybie określonym
niniejszym regulaminem.
9.
Katalog programu
- zawiera aktualne zestawienie Nagród wraz z podaną ilością punktów,
potrzebnych do ich otrzymania, procedurę otrzymania Nagrody, aktualną
listę Partnerów programu oraz treść Regulaminu. W katalogu mogą być
także zawarte inne dodatkowe informacje dotyczące organizacji i
realizacji programu punktowego. Katalog dostępny będzie w Placówkach
partnera, siedzibie Organizatora, a także na Oficjalnej stronie
internetowej programu (wersja elektroniczna).
10.
Certyfikat Organizatora
- pisemne potwierdzenie wydawane przez Organizatora programu o
uczestnictwie Partnera programu, w programie punktowym i sieci Placówek,
biorących udział w programie punktowym.
11.
Formularz zgłoszeniowy
- formularz składany przez osobę przystępującą do programu punktowego,
zawierający dane osobowe oraz zgodę na ich przetwarzanie przez Grupę PSN
sp. z o.o., która to zgoda, stanowi podstawę do ich przetwarzania.
II. Postanowienia ogólne
1. Organizatorem programu punktowego jest "Grupa Polskie Składy
Nawozowe" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w
Warszawie (kod: 01 - 248), przy ul. Jana Kazimierza 16.
2. Organizator jest przyrzekającym nagrodę w rozumieniu art. 919 kodeksu
cywilnego.
3. Program organizowany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
4. Program jest prowadzony od dnia 2008-09-22.
5. Niniejszy regulamin określa warunki uczestnictwa w programie
punktowym, które Uczestnik akceptuje, przystępując do programu.
6. Program punktowy prowadzony jest w sieci Placówek partnerów.
7. Organizator, zastrzega sobie prawo do wyłączenia, w każdym czasie
Partnera programu, z udziału w programie punktowym
8. Brak oznaczenia danej placówki logo Organizatora lub brak Certyfikatu
Organizatora, oznacza iż nie bierze ona udziału w Programie lub została
z niego wyłączona. Organizator, nie ponosi odpowiedzialności za
działania takich placówek. Aktualna lista Partnerów programu, podawana
jest w Katalogu programu oraz na Oficjalnej stronie internetowej i
aktualizowana w ramach bieżących potrzeb.
III. Uczestnicy programu
1. Uczestnikiem programu mogą być wyłącznie pełnoletnie osoby,
posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, mające miejsce
zamieszkania na terytorium RP, które wyrażą wolę przystąpienia do
programu.
2. W programie nie mogą brać udziału pracownicy Grupy PSN sp. z o.o.
oraz Partnera programu, podmioty działające na zlecenie Grupy PSN sp. z
o.o. lub Partnera programu w zakresie obsługi lub realizacji programu, a
także zstępni, wstępni, rodzeństwo, małżonkowie, małżonkowie rodzeństwa
i zstępnych tych osób, a także osoby pozostające z nimi w stosunku
przysposobienia. Organizator może wyrazić zgodę na uczestnictwo w/w osób
w programie, po pozytywnym rozpatrzeniu złożonego przez nie na piśmie
wniosku o wyrażanie zgody na przystąpienie do programu punktowego.
Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia takiej osoby z
programu, w każdym czasie, bez podania przyczyn.
IV. Przystąpienie do Programu
1. Warunkiem przystąpienia do programu punktowego, jest łączne
spełnienie następujących warunków: dokonanie w Placówce partnera
programu jednorazowego zakupu premiowanych towarów, za kwotę co najmniej
100 zł, prawidłowe wypełnienie i złożenie w Placówce partnera programu,
Formularza zgłoszeniowego.
2. Formularz zgłoszeniowy, zawiera następujące dane: imię i nazwisko,
dokładny adres zamieszkania, nr PESEL, NIP, telefon, adres e-mail,
rodzaj prowadzonej działalności, kierunek prowadzonej działalności
gospodarczej, wielkość gospodarstwa rolnego, odległość od najbliższego
punktu sprzedaży środków do produkcji rolnej.
3. Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny w Placówkach partnera
programu, a także na Oficjalnej stronie internetowej programu.
4. Osoba wyrażająca chęć przystąpienia do programu, zobowiązana będzie
do prawidłowego wypełnienia Formularza zgłoszeniowego i jego
własnoręcznego podpisania. Tak wypełniony i podpisany Formularz
zgłoszeniowy, należy złożyć bezpośrednio w Placówce partnera.
5. W okresie do 30 dni, po złożeniu prawidłowo wypełnionego i
podpisanego Formularza zgłoszeniowego, Organizator wyśle Uczestnikowi
programu Kartę Stałego Klienta, na adres wskazany w Formularzu
zgłoszeniowym.
6. W przypadku jakichkolwiek zmian w danych podanych w Formularzu
zgłoszeniowym, Uczestnik programu zobowiązany będzie do powiadomienia
Organizatora, o zmianie w terminie 14 dni, od wystąpienia zmiany.
Powiadomienie może nastąpić, bezpośrednio na adres Organizatora,
Placówce partnera lub drogą elektroniczną na Oficjalnej stronie
internetowej programu. Organizator, nie ponosi odpowiedzialności, za
ewentualne konsekwencje braku zgłoszenia danych przez Uczestnika.
7. Organizator, nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez
Uczestnika programu nieprawdziwych danych lub danych innej osoby.
8. Uczestnik programu, przystępując do programu, wyraża zgodę na
przetwarzanie podanych danych na potrzeby realizacji programu oraz
akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.
9. Niezależnie od postanowień niniejszego regulaminu, Organizator,
zastrzega sobie prawo zmiany postanowień regulaminu, co do warunków, na
jakich następuje przystąpienie do Programu. Wszelkie zmiany regulaminu w
tym przedmiocie, będą zamieszczone na Oficjalnej stronie internetowej
programu.
10. Udział w programie jest dobrowolny.
11. Administratorem danych osobowych Uczestnika programu, podanych w
Formularzu zgłoszeniowym jest Grupa PSN sp. z o.o.
12. Grupa PSN sp. z o.o. będzie przetwarzać podane przez Uczestnika
programu dane osobowe, zawarte w Formularzu zgłoszeniowym dla celów
realizacji i organizacji programu punktowego. Ponadto, w przypadku
wyrażenia przez Uczestnika programu, dodatkowej zgody, potwierdzonej
własnoręcznym podpisem na Formularzu zgłoszeniowym, Grupa PSN sp. z
o.o., może przetwarzać dane osobowe także w przyszłości, dla celów
marketingowych i promocyjnych, dotyczących własnych produktów i usług
oraz udostępniać je podmiotom współdziałającym lub współpracującym z
Grupą PSN sp. z o.o. w ramach programu punktowego.
13. Uczestnikom przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych
osobowych. Dostęp lub poprawa danych osobowych powinien następować na
pisemne lub mailowe żądanie Uczestnika skierowane do Organizatora.
Odpowiedź z aktualnymi/poprawionymi danymi osobowymi wysyłana będzie
przez Organizatora do Uczestnika mailem lub pocztą. Do kontaktów
mailowych musi być użyte konto mailowe Użytkownika podane w Formularzu
zgłoszeniowym.
14. Podanie danych osobowych jest warunkiem przystąpienia do programu.
V. Karta Stałego Klienta
1. Karta Stałego Klienta, jest chipową kartą imienną, służącą do
identyfikacji Uczestnika programu oraz do rejestracji punktów,
uzyskanych przez Uczestnika programu.
2. Karta Stałego Klienta pozostaje własnością Grupa PSN sp. z o.o.
3. Karta Stałego Klienta nie jest kartą bankomatową, kredytową, czy
płatniczą.
4. Karta Stałego Klienta jest ważna przez cały okres trwania programu
lub do odwołania.
5. Karta Stałego Klienta może być używana tylko przez Uczestnika
programu.
6. Jeden Uczestnik programu może posiadać tylko jedną aktywną Kartę
Stałego Klienta.
7. Karta Stałego Klienta, której ważność upłynęła podlega dezaktywacji.
Uczestnik programu może po upływie okresu ważności otrzymać nową Kartę
Stałego Klienta. Zasady wydawania nowej karty są analogiczne, jak przy
przystąpieniu do Programu (pkt. IV regulaminu). Liczba punktów
zapisanych na dotychczasowym Koncie Punktowym Uczestnika związanym z
taką kartę, nie przechodzi do nowej karty.
8. W przypadku zgłoszenia uszkodzenia lub zagubienia Karty Stałego
Klienta podlega ona dezaktywacji. Zgłoszenie uszkodzenia lub zagubienia
Karty Stałego Klienta, winno nastąpić na piśmie, w okresie 7 dni od daty
zdarzenia, bezpośrednio do Organizatora lub w Placówce partnera. Wydanie
nowej Karty Stałego Klienta, nastąpi po uiszczeniu przez Uczestnika
programu kwoty 10 zł, tytułem opłaty
za wydanie nowej karty
.
9. Liczba punktów zapisanych na Koncie Punktowym Uczestnika z
uszkodzonej lub zagubionej Karty Stałego Klienta może zostać przypisana
do nowej karty, tylko w sytuacji, złożenia przez Uczestnika nowego
Formularza zgłoszeniowego wraz z wnioskiem o przeniesienie punktów
zapisanych na Koncie Punktowym Uczestnika. Przeniesienie punktów,
nastąpi po weryfikacji Konta Punktowego Uczestnika w systemie
informatycznym Organizatora. Warunkiem przeniesienia zapisanych punktów,
jest wcześniejsza dezaktywacja Karty Stałego Klienta, dokonana w sposób
przewidziany w pkt. V.8
VI. Zasady naliczania punktów w Programie
1. Uczestnik programu gromadzi punkty na Koncie Punktowym Uczestnika, w
sposób i na zasadach określonych niniejszym regulaminem.
2. Uczestnik programu otrzymuje Punkty, za zakup towarów w Placówkach
partnera.
3. Uczestnik programu, będzie premiowany za zakup towarów w następujący
sposób: w przypadku zakupów na wartość co najmniej 10 zł, Uczestnik
programu otrzymuje 1 pkt. W przypadku dokonania zakupów powyżej kwoty 10
zł, klient otrzymuje wielokrotność punktów w stosunku 1:10, z tym
zastrzeżeniem, że punkty naliczane są od wielokrotności pełnych 10 zł
(np. w przypadku zakupów za kwotę 37 zł - 3 pkt.).
4. W celu zapisania punktów na Koncie Punktowym Uczestnika, Uczestnik
programu, powinien okazać sprzedawcy kartę, przed dokonaniem zapłaty za
zakupiony towar. Sprzedawca po wystawieniu paragonu fiskalnego (lub
faktury) umieszcza Kartę Stałego Klienta w czytniku kart, znajdującym
się w Placówce partnera. Po wprowadzeniu kwoty zakupu, daty zakupu,
numeru paragonu/faktury i akceptacji wprowadzonych danych, zostaną
naliczone punkty stosownie do postanowień obowiązującego regulaminu.
5. Nie okazanie Karty Stałego Klienta po dokonaniu płatności, powoduje,
że punkty za zakupiony towar nie zostaną zapisane na Koncie Punktowym
Uczestnika.
6. Punkty zgromadzone na Koncie Punktowym Uczestnika mogą zostać
zamienione na Nagrody, w okresie od momentu ich przyznania na Koncie
Punktowym Uczestnika do końca następnego roku kalendarzowego. Po upływie
tego okresu zostają anulowane.
7. Uczestnik programu może uzyskać informację o stanie Konta Punktowego
Uczestnika posiadanej Karty Stałego Klienta, w Placówkach partnerów oraz
poprzez zalogowanie się na Oficjalnej stronie internetowej programu,
gdzie zostanie wyświetlona liczba zgromadzonych punktów i końcowa data
realizacji (zamiany na Nagrody) zgromadzonych punktów.
8. Punkty przyznawane w programie można wykorzystać tylko w sposób
określony niniejszym regulaminem.
9. W przypadku zwrotu towaru zakupionego w Placówce partnera,
stanowiącego podstawę naliczenia punktów na Koncie Punktowym Uczestnika,
przyznane punkty zostają odjęte ze stanu Konta Punktowego Uczestnika.
10. Organizator, zastrzega sobie prawo do zmiany zasad gromadzenia
punktów w programie. W takim przypadku dotychczasowe punkty zostają
przeliczone na nowych zasadach. Wszelkie informacje dotyczące zmian
regulaminu programu, będą zamieszczane na Oficjalnej Stronie
internetowej programu.
VII. Nagrody w programie
1. Po uzyskaniu odpowiedniej ilości punktów na Koncie Punktowym
Uczestnika, Uczestnik programu może je wymienić na Nagrody, wskazane w
obowiązującym, w chwili wymiany punktów Katalogu programu.
2. Uczestnik programu może żądać wymiany punktów zgromadzonych na Koncie
Punktowym Uczestnika na Nagrodę, jeżeli posiada ważną Kartę Stałego
Klienta, nie przekroczył okresu, o którym mowa w pkt. VI.6. oraz zebrał
wystarczającą liczbę punktów, do otrzymania danej Nagrody, zgodnie z
Katalogiem programu.
3. Zamówienie Nagrody, następuje z chwilą złożenia prawidłowo
wypełnionego formularza zamówienia w Placówce partnera.
4. W celu zamówienia Nagrody, Uczestnik programu, zgłasza chęć zamiany
zgromadzonych punktów na Nagrodę, w Placówce partnera. Następnie,
przekazuje Kartę Stałego Klienta pracownikowi Partnera programu, który
dokonuje weryfikacji zgromadzonych punktów oraz możliwość dokonania
zamówienia. Pracownik partnera programu, wpisuje na formularzu
zamówienia liczbę odczytanych punktów, zgromadzonych przez Uczestnika na
Koncie Punktowym Uczestnika i przekazuje formularz zamówienia
Uczestnikowi do wypełnienia. Po prawidłowym wypełnieniu formularza
zamówienia, pracownik Placówki partnera, rejestruje w systemie
informatycznym złożenie zamówienia.
5. Wymiana punktów na Nagrodę powoduje obniżenie salda punktowego na
Koncie Punktowym Uczestnika programu, o liczbę punktów, przypisanych
danej Nagrodzie. Obniżenie salda punktowego, następuje, z chwilą
złożenia zamówienia Nagrody i potwierdzenia jego przyjęcia i
zarejestrowania przez Placówkę partnera .
6. Punkty nie wymienione na Nagrody, pozostają ma Koncie Punktowym
Uczestnika programu.
7. Punkty przyznawane w programie nie mogą być wymieniane na pieniądze.
8. Nagrody dostępne w Placówkach, Uczestnik programu odbierze na
miejscu, składając podpis na pokwitowaniu odbioru.
9. W przypadku Nagród, które nie są dostępne w Placówkach partnera,
Uczestnik programu otrzyma je w terminie 6 tygodni, od chwili złożenia
zamówienia Nagrody. Dostawa nagrody nastąpi na adres, wskazany przez
Uczestnika programu w formularzu zamówienia Nagrody.
10. Organizator, nie ponosi odpowiedzialności, za realizację zamówienia
Nagrody, gdy nie jest możliwe jej doręczenie, na adres wskazany w
zamówieniu Nagrody lub gdy realizacji zamówienia nie jest możliwa, na
skutek nieprawidłowo wypełnionego formularza zamówienia.
11. Koszty dostawy Nagrody pokrywa Organizator.
12. Raz złożone zamówienie nie może być odwołane ani zmienione.
13. Jeżeli wydanie zamówionej Nagrody nie będzie możliwe z przyczyn
niezależnych od Organizatora, Uczestnik programu zostanie poinformowany
o tym niezwłocznie. W takim przypadku, Uczestnik programu będzie mógł
wybrać inną Nagrodę z obowiązującego Katalogu programu lub odstąpić od
zamówienia Nagrody. W ostatnim przypadku, do Konta Punktowego
Uczestnika, dolicza się liczbę punktów odpowiadającej liczbie punktów,
odjętej z Konta Punktowego Uczestnika w związku ze złożeniem zamówienia
Nagrody.
14. Organizator, zastrzega sobie prawo zmian w każdym czasie wartości
punktowych przypisanych do oferowanych Nagród w programie punktowym.
Wiążące jest określenie liczby punktów wymaganych, do otrzymania
Nagrody, obowiązujące w chwili złożenia zamówienia Nagrody.
15. W celu wymiany punktów na Nagrody, nie można łączyć punktów
zgromadzonych na różnych Kontach Punktowych Uczestnika programu.
16. Uczestnicy programu nie mogą przenieść prawa do nagrody na osoby
trzecie.
17. Jeżeli odebrana przez Uczestnika programu Nagroda ma wady, Uczestnik
programu może zgłosić pisemną reklamację, w Placówce partnera, w której
odebrał nagrodę lub bezpośrednio na adres Organizatora. Do reklamacji
musi być dołączone pisemne potwierdzenie odbioru Nagrody. Uznanie
reklamacji, powoduje konieczność - w miarę możliwości (dostępności) -
wymiany wadliwej Nagrody na wolną od wad, albo na zamianę na inną
Nagrodę, o nie mniejszej wartości punktowej. Odpowiednie zastosowanie ma
tu procedura wydawania Nagrody. Uczestnik programu może odmówić
przyjęcia nowej Nagrody. W takim przypadku punkty odjęte w związku z
zamówieniem Nagrody, która okazała się wadliwa, zostają zapisane na
Koncie Punktowym Uczestnika programu.
18. W przypadku Nagród wydanych Uczestnikowi z gwarancją producenta,
wady towaru, powinny zostać zgłoszone bezpośrednio w punktach
gwarancyjnych producenta, wskazanych w gwarancji, która wraz z Nagrodą
została wydana. Postępowanie w tym przypadku odbywa się w sposób i na
zasadach określonych w warunkach gwarancji. Próby wymiany lub zwrotu
takich towarów będą rozpatrywane negatywnie.
19. Organizator, zastrzega sobie prawo do zmiany, czasowego wstrzymania
wydawania Nagród lub ich wycofania z przyczyn od siebie niezależnych. W
takim przypadku, Uczestnik programu zostanie poinformowany o tym w
Placówkach partnera oraz na Oficjalnej stronie internetowej. W przypadku
złożenia zamówienia na Nagrodę, której wydawanie wstrzymano lub ją
wycofano, stosuje się procedurę przewidzianą w pkt. VII.17.
VIII. Odpowiedzialność Organizatora programu
1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe wypełnienie
przez Uczestnika programu formularza zgłoszeniowego, formularza
zamówienia nagrody, za zmianę jego danych podanych w formularzach;
2. Odpowiedzialność Organizatora ograniczona jest względem Uczestnika
programu do wysokości wartości przysługującej Nagrody.
3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za doręczenie i terminowość
doręczenia przez pocztę listów, przesyłek, a także za wszelkie inne
działanie Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości w
komunikacji elektronicznej, wynikające z przyczyn niezależnych od niego,
zwłaszcza z powodu wadliwego działania systemu informatycznego
Uczestnika lub Organizatora programu.
IX. Postępowanie reklamacyjne dotyczące przebiegu programu
1. Reklamacja dotycząca sposobu naliczenia punktów może być zgłaszana,
tylko po okazaniu paragonu zakupu towaru (lub faktury VAT) w Placówce
partnera.
2. Reklamacje co do przebiegu programu punktowego, w szczególności w
zakresie sposobu naliczenia punktów, wymiany punktów na Nagrody mogą być
zgłaszane: a) pisemnie w Placówce partnera, b) pisemnie na adres
Organizatora wskazany w pkt. II.1.
3. Uprawnionym do złożenia reklamacji jest wyłącznie Uczestnik programu;
4. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika, numer Karty
Stałego Klienta, wraz ze wskazaniem dokładnego opisu i przyczyny
reklamacji;
5. Reklamacja powinna być zgłoszona w terminie 30 dni od momentu
powstania przyczyny jej złożenia. Po upływie tego terminu, reklamacje
nie będą rozpatrywane.
6. Organizator rozpatruje reklamację w terminie 30 dni od daty jej
złożenia;
7. Decyzja Organizatora. w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i
ostateczna.
8. Dochodzenie roszczeń na drodze sądowej może nastąpić wyłącznie po
wyczerpaniu procedury reklamacyjnej, przewidzianej niniejszym
regulaminem.
X. Postanowienia końcowe
1. Grupa PSN sp. z o.o., zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego
regulaminu i Katalogu programu w dowolnym momencie w czasie trwania
programu punktowego. Wszelkie zmiany będą obowiązywały od dnia ich
ogłoszenia na Oficjalnej stronie internetowej programu.
2. Uczestnik może zrezygnować z udziału w programie punktowym, w każdym
czasie poprzez pisemne oświadczenie o rezygnacji, złożone w Placówce
partnera lub w siedzibie Organizatora. W takim przypadku Uczestnik
będzie miał prawo do wymiany zgromadzonych na Koncie Punktowym
Uczestnika punktów, w sposób i na zasadach określonych niniejszym
regulaminem. Uczestnik programu rezygnujący z programu zobowiązany jest
do zwrotu Karty Stałego Klienta. Niewykorzystane punkty zostają
anulowane. W przypadku rezygnacji z udziału w programie punktowym Grupa
PSN sp. z o.o. niezwłocznie usunie dane osobowe Uczestnika programu
udostępnione dla celów programu,
3. W przypadku naruszenia przez Uczestnika programu postanowień
regulaminu lub innego działania, które zakłócałoby realizację programu
punktowego, Grupa PSN sp. z o.o., zastrzega sobie prawo do wykluczenia
Uczestnika z udziału w programie. Wykluczenie powoduje anulowanie
zgromadzonych punktów i dezaktywację Karty Stałego Klienta.
4. Organizator zastrzega sobie prawo zakończenia programu punktowego, w
każdym czasie, po upływie 60 dni od daty ogłoszenia takiej informacji na
Oficjalnej stronie internetowej programu. Punkty zebrane przez
uczestników, a niewymienione na Nagrody, w trakcie trwania programu,
zostają anulowane z dniem zakończenia programu i nie podlegają wymianie
na zasadach przewidzianych niniejszym regulaminem. Zamówienia Nagród,
dokonane przed datą zakończenia programu, będą realizowane zgodnie z
regulaminem.
5. Niniejszy regulamin poddany jest właściwości prawa polskiego,
6. Regulamin dostępny będzie w Placówkach partnerów, w siedzibie
Organizatora oraz w wersji elektronicznej na Oficjalnej stronie
internetowej programu. Na pisemne żądanie Uczestnika programu, Grupa PSN
sp. z o.o., zobowiązuje się do przesłania regulaminu mailem lub drogą
pocztową.
7. Spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z programem
będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Grupy PSN sp. z o.o.
Regulamin do pobrania w formacie pdf
Regulamin do pobrania w formacie MS Word